Page 17 - KTSO Vizyon 2022
P. 17

Hizmet kalitemizi






             taçlandırdık








             Kırıkkale Ticaret ve Sanayi           süreçlerinden başlanarak, tüm birimleri  uygulanmasında da hiçbir eksikliğe
             Odası, Türk Loydu Belge-              ve kurumsal altyapısı tetkik edildi.  rastlanmadığını belirten TSO Genel
             lendirme Merkezi tarafından           Major hiçbir kusur ve hatanın  Sekreteri Ahmet  Şerbetçioğlu, üye
             gerçekleştirilen Kalite Yönetimi  bulunmadığı denetimlerde 2017 yılında  ilişkileri ve hizmet kalitesinin artırılması
             Sistemi ve Müşteri Mem-               almaya hak kazandığı kalite bel- için çalışmaların süreceğini söyledi.
             nuniyet Yönetimi Sistemi              gelerinin güncelliğini koruyan Kırıkkale  Denetimi başarıyla geçtikleri için gu-
             denetimlerini başarıyla               TSO denetimi başarıyla tamamladı.      rurlu olduklarını ifade eden
             tamamladı.                                                                   Şerbetçioğlu, "Oda olarak Kırıkkale’ye
                                                   Denetlemede ISO 9001:2015 Akredi- değer katmaya, bu değeri oluştururken
             Türk Loydu denetçileri ekip lideri  tasyon Sistemi gereği incelenen pros- de kaliteli hizmet vermeye ve üye
             Mümin Bakkal ve Arzu Çınar’dan  eslerde hiçbir uygunsuzluk bulunamadı.  memnuniyetini arttırmaya önem veriy-
             oluşan denetim ekibi bir gün boyunca  Kurum kalitesinin artırılması adına  oruz. Odamızda Türk Loydu Kalite
             Kırıkkale Ticaret ve Sanayi Odası’nın  yapılan tavsiyelerde bazı uygulamalar- Standardı sisteminin kurulmasında
             ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi  da revizeler yapılması uygun görüldü.  ve uygulanmasında emeği geçen
             ve ISO 10002:2018 Müşteri Mem- Üye ilişkileri ve şikayetleri ele alma  çalışanlarımıza teşekkür ediyorum.”
             nuniyet Yönetimi Sistemi uygunluğunu  proseslerinin incelendiği ISO 10002- dedi.
             denetledi. Denetimde, odanın yönetim  2018 Müşteri Memnuniyeti Sisteminde




                                                                                                                        15
   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22