Page 17 - KTSO Vizyon 2022
P. 17
Hizmet kalitemizi
taçlandırdık
Kırıkkale Ticaret ve Sanayi süreçlerinden başlanarak, tüm birimleri uygulanmasında da hiçbir eksikliğe
Odası, Türk Loydu Belge- ve kurumsal altyapısı tetkik edildi. rastlanmadığını belirten TSO Genel
lendirme Merkezi tarafından Major hiçbir kusur ve hatanın Sekreteri Ahmet Şerbetçioğlu, üye
gerçekleştirilen Kalite Yönetimi bulunmadığı denetimlerde 2017 yılında ilişkileri ve hizmet kalitesinin artırılması
Sistemi ve Müşteri Mem- almaya hak kazandığı kalite bel- için çalışmaların süreceğini söyledi.
nuniyet Yönetimi Sistemi gelerinin güncelliğini koruyan Kırıkkale Denetimi başarıyla geçtikleri için gu-
denetimlerini başarıyla TSO denetimi başarıyla tamamladı. rurlu olduklarını ifade eden
tamamladı. Şerbetçioğlu, "Oda olarak Kırıkkale’ye
Denetlemede ISO 9001:2015 Akredi- değer katmaya, bu değeri oluştururken
Türk Loydu denetçileri ekip lideri tasyon Sistemi gereği incelenen pros- de kaliteli hizmet vermeye ve üye
Mümin Bakkal ve Arzu Çınar’dan eslerde hiçbir uygunsuzluk bulunamadı. memnuniyetini arttırmaya önem veriy-
oluşan denetim ekibi bir gün boyunca Kurum kalitesinin artırılması adına oruz. Odamızda Türk Loydu Kalite
Kırıkkale Ticaret ve Sanayi Odası’nın yapılan tavsiyelerde bazı uygulamalar- Standardı sisteminin kurulmasında
ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi da revizeler yapılması uygun görüldü. ve uygulanmasında emeği geçen
ve ISO 10002:2018 Müşteri Mem- Üye ilişkileri ve şikayetleri ele alma çalışanlarımıza teşekkür ediyorum.”
nuniyet Yönetimi Sistemi uygunluğunu proseslerinin incelendiği ISO 10002- dedi.
denetledi. Denetimde, odanın yönetim 2018 Müşteri Memnuniyeti Sisteminde
15