ÜYE İLİŞKİLERİ VE ŞİKAYETLERİ ELE ALMA POLİTİKASI

Kırıkkale Ticaret ve Sanayi Odası Üye olmadan Oda olmaz ilkesinden hareketle;

  • Üyelerimizin bize ilettikleri ihtiyaçları doğrultusunda eğitim planı hazırlamak,
  • Üyelerimize tarafsız ve eşit mesafede hizmet sunmak,
  • Başarılı üyelerimizin başarı hikâyelerini paylaşarak diğer üyelere örnek olmasını sağlamak,
  • Üyelerimize yaptıkları iş kolunda ilimiz için katma değer yaratacak her türlü ihtiyaçlarına danışmanlık, teknik hizmet vs. sunmak.
  • İş geliştirme ve dış ticaret konularında üye iş yerlerinin performansın gelişmesine destek olmak (Projelere dahil etmek yada yaptıkları projelere destek olmak),
  • Birlikte yönetim anlayışı ile üye öneri, şikâyet ve beklentilerini dikkate almak,
  • Üyelerin talep, şikâyet ve önerilerini; iyileştirme fırsatı olarak ele almak ve bunları hızlı, etkin, objektif, adil ve gizlilikle değerlendirmek,
  • IS0 10002 MMY Şikâyetleri Ele Alma Kılavuzu ile şikâyetlerin çözümünde herhangi bir maddi beklenti ve bedel talebinde bulunmamak,
  • Öncelikle şikâyet ve öneride bulunan üyenin çözüm için önerilerini de alarak, yasalara ve mevcut standartlara uygun bir şekilde değerlendirmek,
  • Şikâyetleri çözüme kavuşturacağı bir üye memnuniyet sistemini kurmak ve bu Politikamızı sürekli gözden geçirerek güncellemek ve geliştirmek temel ilkelerimizdir.


Tarih: 8.03.2019
Hit: 5906