ÜYE İLİŞKİLERİ VE ŞİKAYETLERİ ELE ALMA POLİTİKASI

Kırıkkale Ticaret ve Sanayi Odası Üye olmadan Oda olmaz ilkesinden hareketle;

  • Üyelerimize eğitimler başta olmak üzere sürekli kendini geliştirme olanakları sağlamak,
  • Üyelerimize yönelik şeffaf ve açık bir yönetim politikası izlemek,
  • Başarılı üyelerimizi ödüllendirerek, diğer üyelerin örnek almasını sağlamak,
  • Üyelerimizin ilimiz için katma değer sağlamasına yönelik her türlü danışmanlık, teknik hizmet vs. sunmak.
  • İş geliştirme ve dış ticaret konularında üye iş yerlerinin performansın gelişmesine destek olmak,
  • Birlikte yönetim anlayışı ile üye öneri, şikayet ve beklentilerini dikkate almak,
  • Üyelerin talep, şikâyet ve önerilerini; iyileştirme fırsatı olarak ele almak ve bunları hızlı, etkin, objektif, adil ve gizlilikle değerlendirmek,
  • IS0 10002 MMY Şikâyetleri Ele Alma Kılavuzu ile şikâyetlerin çözümünde herhangi bir maddi beklenti ve bedel talebinde bulunmamak,
  • Öncelikle şikâyet ve öneride bulunan üyenin çözüm için önerilerini de alarak, yasalara ve mevcut standartlara uygun bir şekilde değerlendirmek,
  • Şikâyetleri çözüme kavuşturacağı bir üye memnuniyet sistemini kurmak ve bu Politikamızı sürekli gözden geçirerek güncellemek ve geliştirmek temel ilkelerimizdir.


Tarih: 10.01.2018
Hit: 2719