Page 33 - Vizyon 24
P. 33
Üye beklentilerinin ötesinde çok
daha kaliteli hizmet vermeyi arzu-
layan kurumlara kılavuzluk eden bir
standart olan ISO10002 siteminin
oda üyeleri, yöneticileri ve çalışanları
ile ilişkilerinde analitik düşünmenin
oluşumunu sağlayarak, tarafların
iletişim ve ilerlemelerine uygun bir
alt yapı hazırladığını ifade eden TSO
Başkanı Ahmet Varlı, odaların üyeleri
ile bir bütün olduğunu ve bu nedenle nuniyeti sistemi denetlemeleri öncesi sistemi için sorumlulukların
üye beklenti ve ihtiyaçlarını gerçekleştirilen eğitim ve iç denetim tanımlanması, mevcut uygulamaların
karşılayacak çalışmaların her zaman sürecinde ayrıca ISO 9001:2015 gözden geçirilmesi ve gerekli yeni
en üst planda tutulması gerektiğini gereklilikleri ve felsefesi ile kalite sis- tekniklerin uygulanması konularında
ifade etti. Kalite ve Müşteri Mem- teminin yapısının anlatılması, kalite oda personellerine bilgiler verildi.
31