Page 33 - Vizyon 24
P. 33

Üye beklentilerinin ötesinde çok
             daha kaliteli hizmet vermeyi arzu-
             layan kurumlara kılavuzluk eden bir
             standart olan ISO10002 siteminin
             oda üyeleri, yöneticileri ve çalışanları
             ile ilişkilerinde analitik düşünmenin
             oluşumunu sağlayarak, tarafların
             iletişim ve ilerlemelerine uygun bir
             alt yapı hazırladığını ifade eden TSO
             Başkanı Ahmet Varlı, odaların üyeleri
             ile bir bütün olduğunu ve bu nedenle  nuniyeti sistemi denetlemeleri öncesi  sistemi     için   sorumlulukların
             üye beklenti ve ihtiyaçlarını  gerçekleştirilen eğitim ve iç denetim  tanımlanması, mevcut uygulamaların
             karşılayacak çalışmaların her zaman  sürecinde ayrıca ISO 9001:2015  gözden geçirilmesi ve gerekli yeni
             en üst planda tutulması gerektiğini  gereklilikleri ve felsefesi ile kalite sis- tekniklerin uygulanması konularında
             ifade etti.  Kalite ve Müşteri Mem- teminin yapısının anlatılması, kalite  oda personellerine bilgiler verildi.


                                                                                                                        31
   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38